27. 9. 2009.

REZULTATI 9. OAPC-a

Deveti "Oguz Ataj" u subotu je okupio 73 učesnika iz 23 zemlje. Među njima bilo je i pet naših predstavnika. Evo i plasmana:

8. Nikola Živanović
15. Branko Ćeranić
21. Čedomir Milanović
46. Milovan Kovačević
56. Zoran Tanasić

Pobedio je Florijan Kirh iz Nemačke, drugo mesto osvojio je Mehmet Murat Sevim iz Turske, a treći je bio Hideaki Jo iz Japana.

Organizatori su saopštili da će deseti "Oguz" biti održan u Antaliji u okviru svetskog prvenstva. Ipak, na forumu su najavili da i naredne sezone planiraju da organizuju slična takmičenja. Od mene zaslužuju sve pohvale.

Najuspešniji takmičar na dosadašnjih 9 testova je Tomas Snajder iz SAD sa četiri pobede. Pošto je optimizacija bila neizostavni deo svih prethodnih "Oguza", zanimljivo je videti tabelu najuspešnijih u 41. zadatku. Na prvom mestu sam ja sa 89,25 bodova osvojenih na optimizacijama, ispred Snajdera sa 85,9 bodova, a daleko na trećem mestu je Taro Arimatsu iz Japana sa 57,9 bodova.

5 коментара:

Bane је рекао...

Ja sam radio tri "Oguza" i sva tri puta mi je izuzetno prijalo. Zadaci su odlični, sistem dovoljno jednostavan, bude i propusta, ali sve u svemu nadam se da će se nastaviti sledeće godine. Nikoli sve čestitke na rezultatima, pratio sam od prvog pa do ovog devetog. Nadam se da mu najbolji plasman neće biti na prvom, već na desetom "Oguzu".
Majstore, srećno u Antaliji i greši manje nego sinoć.

Milovan Kovačević је рекао...

Čestitke Nikoli i ostalim učesnicima.

Zadaci su bili jako lepi, a kao i obično, za mene premalo vremena. Meni je nedostajala bolja priprema, a drugima koncentracija. Mesta za napredovanje ima... Taman za Antaliju :) Srećno !!

Анониман је рекао...

Ovi oguzi mi bas ne idu. Opet sam prvi od nasih, zavisi kako gledate tabelu :-). Radio sam 5 ili 6 od 9 i ni na jendom se nisam proslavio. Pored salbog rada na svima sam imao i bisere od greska kao i na ovom uradio sam 20 a tacno mi je 12 zadataka. Od 8 netacnih prakticno u 5 sam imao smesne greske, ali to je moj problem sa brzinom. To ledanje na vreme me stalno opterecuje i zbog toga gresim.
U svakom slucaju cestitke svima i stvarno ocekujem da nasa ekipa napravi veoma dobar plasman u Antaliji.

zorant

Milovan Kovačević је рекао...

Uh... samo 4 greške u prethodnoj poruci...

Анониман је рекао...

jendom, jednom, salbog, slabog, greska, gresaka,ledanje, gledanje,
Moglo bi se jos dopuniti sa tackama i velikim slovima za pocetak novih recenica.

Hvala, evo radim na korekciji :-)

zorant