22. 9. 2009.

TOLOMANOSKI POBEDNIK KONKURSA

Dragan Tolomanoski iz Sarajeva pobednik je konkursa Saveza zagonetača Srbije za najbolji logički novitet. Za zadatak "flota u ograđenoj hobotnici" (na slici) članovi žirija Zoran Tanasić, Nikola Živanović i Rohan Rao dodelili su mu 38 od mogućih 45 bodova.

Drugo mesto osvojio je Čedomir Milanović iz Kikinde za zadatak "heksa briket", dok je treći Jirži Hrdina sa zadatkom "sudoku s lavirintom". Kompletnu tabelu možete videti na sajtu Saveza zagonetača Srbije. Na konkurs je stiglo 28 radova od 9 autora.

Svih osamnaest zadataka koji su osvojili bodove na konkursu, zajedno sa još dva moja noviteta, biće predstavljeni na blogu u okviru ciklusa "logički noviteti", po jedan svake sedmice.

LOGIČKI NOVITETI (1)
Flota u ograđenoj hobotnici - Dragan Tolomanoski
Spojite tačke jednom neprekinutom linijom tako da se dobije lik hobotnice čije telo u svakom redu i koloni zauzima 4 polja. Brojem unutar mreže su označena SVA polja koja imaju jednak broj segmenata ograde koja ih okružuje i polja oko kojih je telo hobotnice (uključujući taj broj). Telo hobotnice nikad ne zauzima površinu 2x2. Potom u hobotnicu smestite standardnu flotu, tako da se brodovi međusobno ne dodiruju, čak ni dijagonalno, ako brojevi izvan mreže označavaju zbir segmenata brodova flote u pripadajućem pravcu. Brodovi se mogu nalaziti i na mestu gde se nalazi broj.

4 коментара:

Анониман је рекао...

Ja sam poslao jedan rad ali njega nema u spisku od 18. Da li je on odbacen kao neodgovarajuci za konkurs ili jednostavno nije stigao?
Vidan Djuric

Quizmaster је рекао...

Ne mora da znači da je odbačen, možda nije osvojio bod na glasanju?

Čestitke Giši na pobedi.

Nikola Živanović је рекао...

Nije stigao i stvarno mi je žao. Još nekoliko ljudi se žalilo da im poruke ne stižu na našu adresu, međutim Marko i ja smo puštali probne poruke i uvek je sve stizalo. Ne znam u čemu je problem.

Анониман је рекао...

Radove je poslalo 9 autora i svi su dobili bar po bod. Verovatno mi je problem napravila preinstalacija linuksa-podešavanje fontova u mail klijentu, jer mi se nisu pojavili ni na konkursu povodom jubileja Arvidasa Veljića u Enigmatici. Doduše, tu sam dobio mejl da tekst nije čitljiv, ali sam verovatno kasno reagovao ili mi atačment opet nije prihvaćen.
Ostavićemo rad za neki novi konkurs, ako noviteta ima dovoljno.
Čestitke najboljim kreatorima!!
Vidan