12. 10. 2009.

IGOR REPIĆ ZNAO NAJVIŠE

Igor Repić pobednik je kviza "Umodrom" organizovanog povodom Svetskog dana mentalnog zdravlja. Od moguća 104 boda, on je osvojio 96, dva više od Marka Obradovića, a treće mesto osvojila je Maja Gribajčević.

Učestvovalo je 17 ljubitelja kvizova iz Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Makedonije.


Tabela:
1. Igor Repić - 96
2. Marko Obradović - 94
3. Maja Gribajčević - 93
4. Rade Goljović - 88
5. Vladmir Krnač - 87
6. Zoran Radisavljević - 86
7. Igor Ević - 86
8. Todor Milak - 84
9. Mladen Mitrović - 83
10. Zoran Jordanov - 80
11. Jovan Miljković - 80
12. Vidan Đurić - 80
13. Bojana Stojadinović - 77
14. Ana Vitez - 76
15. Bojan Savić - 74
16. Dušan Kolundžija - 31
17. Ivan Andonov - 6

Aco Brajković koji je pripremio odlična pitanja, učiniće dodatni napor i uraditi statistiku kviza, pa ćemo videti koja su pitanja najviše mučila učesnike.

Inače, fajl sa pitanjima preuzet je 88 puta, a fajl proba 43 puta. Svima hvala na učešću, a ovo bi moglo postati redovno takmičenje na blogu. Verujem da već ima dobrovoljaca za sastavljanje pitanja.

11 коментара:

Bojan Savic је рекао...

i ja sam hteo da predlozim da ovo postane redovno takmicenje, odlicno sam se zabavljao dok sam trazio odgovore!

Анониман је рекао...

I ja naknadno preuzeo pitanja,da budem u toku. Da i ja vidim sta vas je to mucilo. U svakom slucaju, podrska i s moje strane za ovakva takmicenja, a pobjedniku cestitke. Ero od Banata.

Zoki1963 је рекао...

Pitanja u Acinom stilu. Po meni, dobra pitanja koja traze dosta googlanja, ali to je i bio cilj. A sto se tice kvizova, svi koji su posetili Acin blog znaju da tamo ima dosta toga, iako nije na odmet jos jedan blog sa kvizovima. Jos jednom sve cestiktke Aci i Nikoli.

Анониман је рекао...

Честитке победнику! Стварно ми је жао што нисам имала времена да учествујем, неки други пут...

Софија

Раде Гољовић је рекао...

Свака част и Репићу и Ацу и Николи. Баш сам уживао...
Пошто имам одређену залиху згодних питања, јављам се као добровољац за следећи Умодром...

Nikola Živanović је рекао...

Izvinjenje Zoranu Jordanovu što na spisku zemalja iz kojih su učesnici kviza nije bilo Makedonije. Sada je to ispravljeno.

Ацо Брајковић је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
АЦО БРАЈКОВИЋ је рекао...

Pošto Nikola, još nije okačio statistiku koju sam mu poslao, ja sam je okačio na svoj blog (kao i odgovore), tako da i tamo možete komentarisati. Hvala svima koji su učestvovali, nadam se da ste se lepo zabavili, a ponešto korisno i naučili.Aco.

Анониман је рекао...

Sviđaju mi se ovakvi izazovi. Ovo je nešto u fazonu ZEZ-a koga je organizovao Zoran. Verovatno je i Aci, dok je odabirao pitanja, bilo zanimljivo kao i nama na googlanju.
Čestitke pobedničkom trojcu
Vidan!

АЦО БРАЈКОВИЋ је рекао...

Svakako, mada jako je teško smisliti test da pitanja budu zanimljiva i intrigantna, a da pri tom ne budu sva odgovorena. Eto, kod ovog testa se pokazalo da je to moguće.Kad se sve sagleda svako pitanje je uz malo muke i adekvatan gugl uput odgovorivo, stim što je neko imao manje, neko više sreće prilikom pretrage.

Анониман је рекао...

Aco, zašto Drakon, koji se pominje kao prvi atinski zakonodavac nije tačan odgovor. Ako je zakonodavac, valjda ima i zakonik?!
Za Mazača se navodi da je perspektivu naučio od Bruneleskija (koji je prvenstveno poznat kao arhitekta, koji se bavio i slikarstvom i koji je naučno poznavao perspektivu). Ne slažem se da vremenska odrednica "iz XV veka" isključuje Bruneleskija.
Vidan