7. 9. 2008.

MOK TEST

Ovog vikenda održano je i jedno logičko takmičenje na internetu. Pošto nisam dva dana pregledavao poštu, tek jutros sam video da mi je stiglo obaveštenje za indijski "Mok test" danas od 10.30 do 13.00 časova. Kako je šah jutros propao, stigao sam da se uključim od 11.25 i za manje od dva sata sam uradio za 610 od 1000 bodova.

Zadaci su mi stigli mejlom pa ih prosleđujem svima preko rapid šera: http://rapidshare.com/files/143345556/Puzzle_Mock_2.pdf.html. Šifra za otvaranje fajla je thisistough a zanimljivo je da neki zadaci nisu originalni, već su pokupljeni sa raznih starijih takmičenja (npr. brodovi bez brojeva su sa Forsmartsa, čak i piše FS). Šteta što nisam znao na vreme da javim svima jer su zadaci bili dobri i teški. Ovakvih testova će biti još jer se Indijci intenzivno spremaju za Belorusiju.

1 коментар:

Nikola Živanović је рекао...

Indijci su razočarani, učestvovalo je svega 6 takmičara, a inače ih bude više od 50. Zadaci su bili baš teški pa je i to možda razlog što su neki odustali. Rezultati su sledeci:

1 Amit Sowani 615
2 Nikola Zivanovic 610
3 Rajesh Kumar 462
4 Rohan Rao 337
5 Tejal Phatak 245
6 Himanshu 240