23. 3. 2009.

OPTIMAJZER NA 65 POLJA

Pošto sam na 3. "Oguz Ataju" ponovo najbolje uradio optimajzer, a ovoga puta nije objavljen na forumu, odlučio sam ga prikažem zainteresovanima na blogu. Na ovih 65 polja trebalo je smestiti četiri data pentomina i što više zadatih domina koje na susednim stranicama moraju imati iste brojeve.

Glavna "kvaka" je bila u tome da je trebalo napraviti što više domino oblasti (ja sam napravio 4) i da razlika između ukupnih suma u tim oblastima bude što manja. Meni je pošlo za rukom da u nekih 5 minuta koliko sam proveo uz ovaj zadatak, napravim razliku 4 (sume 40, 42, 44, 44).

Rezultat se izračunavao po formuli 20+5,6(broj domino oblasti x 1,4)–4,4(razlika x1,1)–3,3(broj crnih polja x 0,3)–1,5(broj neiskorišćenih domina x 0,5)=16,4 bodova

Mislim da se moglo osvojiti i više od 25 bodova, ali je trebalo malo više vremena posvetiti tom zadatku.

Нема коментара: