6. 2. 2010.

TREĆI NA TAPI

Na prvom februarskom takmičenju u varijacijama tape osvojio sam odlično 3. mesto u konkurenciji 51 učesnika iz 15 zemalja. Uspeo sam da rešim 10 od 13 zadataka, a kao i obično, imao sam najbolji rezultat na optimizaciji. I pored grešaka u dva zadatka, uspeo sam da se snađem i uradim ih, a samo jedan zadatak nedostajao mi je za pobedu.

Od naših učestvovala je još samo Vesna Jovanović i zauzela 33. mesto. Pobedio je Florijan Kirh iz Nemačke ispred njegovog zemljaka Sebastijana Mačkea. Tabelu možete pogledati ovde. Tapanje broj 2 zakazano je za narednu subotu.

3 коментара:

Bane је рекао...

Sve cestitke za rezultat i plasman i srecno sutra sa Rusima.
Odlicne tape i pate, uzivao sam veceras resavajuci. Odlicne su pate, penta i math.

Serkan је рекао...

Nikola congrulations to Serbian Sudoku Team. Both of you did great job.

I hope that you had a good time in the I.TVC. We need different ideas, maybe you can make a/or more Tapa variations, or maybe you can share ideas. That will be good for us:)

Anyone can share Tapa variant ideas with us.

Best

Nikola Živanović је рекао...

Hvala na čestitki. Bio je odličan prvi TVC. Razmišljao sam već o ideji za varijacije, smisliću nešto nadam se.