18. 7. 2010.

MILOVAN KOVAČEVIĆ POBEDNIK JULSKE OPTIMIZACIJE

Novi uspeh naših zagonetača u svetskim okvirima. Milovan Kovačević pobedio je u vrlo popularnom takmičenju u rešavanju optimizacija na nemačkom sajtu "Logik masters", a drugo mesto osvojio je Zoran Tanasić.

Milovan je najbolje moguće rešenje šahovsko-matematičke optimizacije (na slici) pronašao na samom startu, u četvrtom danu rešavanja i do kraja niko nije uspeo da se izjednači sa njegovim rezultatom.

Evo plasmana naših:

1. Milovan Kovačević
2. Zoran Tanasić
15. Vidan Đurić
19. Danijel Milošević
33. Nikola Živanović

Učestvovalo je ukupno 44 ljubitelja optimizacije, a solidne rezultate postigli su i makedonski rešavači Petar Parlić i Zoran Jordanov. Tabelu pogledajte ovde.

3 коментара:

Nikola Živanović је рекао...

Zanimljivo, podsetite se tabele u julu prošle godine:

http://www.logic-masters.de//Monatsraetsel/mr_top10.php?jahr=2009&monat=7

Анониман је рекао...

Bravo za naše reprezentativce.
čestitke Milovanu na maksimumu!
Ipak niko nije ponovio maksimalni rezultat iako je cilj, za razliku od većine optimizacija, bio jasan i dokazano ostvarljiv.
Ja sam se par dana trudio da popravim sopstveni skor, da bi tek sinoć posmatrajući rešenja uvideo previd, da je moguće startovati sa bilo kog, a ne samo sa ugaonih polja A1-beli i I9-crni (prvi stav Milovanovog tumečenja pravila na ovom blogu)
Vidan

Milovan Kovačević је рекао...

Jul je moj mesec :) (rodjen sam početkom jula)

Ove godine, scenario je bio potpuno drugačiji. Prošle godine, kada su svi već mislili da ne može bolje, dva tri dana pred kraj, uspeo sam da nadjem najbolje rešenje. Prvi me je stigao Tanasić, a posle još par njih.

Sada je maksimum dostignut posle par dana, a i Zoran se ubrzo približio na svega 4 poena. Za sve ostalo vreme niko nije uspeo da nas stigne.

Sad ostaje da nadmašimo rezultat iz prošle godine. Zoran je nadomak toga. Verujem da će uspeti.