3. 7. 2010.

PRVI RADISAVLJEVIĆ, DRUGI OBRADOVIĆ, TREĆI ĆERANIĆ

Takmičenje povodom druge godišnjice bloga Logika okupilo je 19 ljubitelja enigmatike iz Srbije, Makedonije, Hrvatske i Bosne i Hercegovine.

Pobedio je Zoran Radisavljević, ispred Marka Obradovića i Branka Ćeranića.

Evo rezultata:


Zoran Radisavljević, Novi Sad 143,5 boda
Marko Obradović, Beograd 138
Branko Ćeranić, Pančevo 110
Branislav Nikić, Požarevac 109
Adnan Spahić, Tuzla 98
Jovan Novaković, Požarevac 91
Maja Gribajčević, Sarajevo 89
Luka Pavičić, Split 85,5
Predrag Grbić, Prijepolje 84,5
Rade Goljović, Baljevac 75,5
Zoran Jordanov, Skoplje 72
Nikola Petkovski, Skoplje 55
Sanda Reić Tomaš, Split 54
Staniša Nikolić, Požarevac 44
Milosav Marjanović, Valjevo 43
Georgi Hadži-Vaskov, Skoplje 36
Petar Parlić, Skoplje 26
Dejan Minić, Leskovac 22
Jovan Nedić, Beli Manastir 20

Još jednom hvala svima na učešću, dobar odziv uprkos letu i godišnjim odmorima. Nikolomke 3 najavljujem za 17. septembar.

8 коментара:

Анониман је рекао...

Prvo da cestitam Nikoli rodjendan njegovog ceda, a i svima na rezultatu, posebno dvojici majstora koji su ispred mene.
Tarazin, pa ...
Neverovatno mi je da nisam uspeo da resim nijedan rebus. Pangramna ukrstenica je meni nesto potpuno novo i zanimljivo, profilaksu sam srecno pogodio i nije mi palo na pamet da je Brut "Brut".

Nidzo, ocekujem da rodjendan proslavimo uz tvoju pobedu na LMI.

Branko

Quizmaster је рекао...

Čestitke Nikoli na godišnjici bloga i na ovim prijatnim zadacima.

Nikola Živanović је рекао...

Rešenja je poslao i Petar Parlić iz Skoplja, ali ona nisu stigla na moju adresu. Pošto je poslao validnu potvrdu da je rešenja poslao, odlučio sam da njegovo ime uvrstim u tabelu. Dakle, 19 učesnika.

Марко је рекао...

Честитке Николи на јубилеју и одличним задацима, а Зорану на победи!

Бранислав Никић је рекао...

Браво Зоране, још једна сјајна победа. Ја сам данас стартовао са пола сата закашњења, па бих сигурно освојио још који поен, али сам ипак задовољан и четвтим местом. Него, Никола, дај нам решења да видимо где смо кикснули.

Nikola Živanović је рекао...

Rešenja su u komentarima pod prethodnim postom.

Jovan Nedić је рекао...

U takmičenju povodom 2. godišnjice ovog bloga ja sam, eto, osvojio posljednje mjesto s 20 bodova. Mjesto nije bitno, ali broj bodova nije realan. Poslao sam rješenja samo kvadrata 6x6 jer mi se svidjela takva kombinacija i da bih osvojio privjesak za svoju zbirku enigmatskih "relikvija".

Kako nisam imao dovoljno vremena da se posvetim takmičenju, nisam poslao čak ni rješenja još nekoliko zagonetaka koje sam nabrzinu riješio (što sam i napomenuo kad sam slao rješenja). Slično kao ja postupili su još neki rješavači, što možda nije bilo korektno prema autoru zagonetaka i prema drugim rješavačima jer se na koncu došlo do smiješnih rezultata. Zato će možda biti bolje da se u nekom narednom takmičenju ne dijele nikakve nagrade samo za učešće.

Nikola Živanović је рекао...

Još nekoliko podataka u vezi sa današnjim takmičenjem. Zadaci su preuzeti 58 puta, što znači da je bilo još dosta znatiželjnika koji nisu slali rešenja. Na blogu je danas bilo 188 pojedinačnih poseta i 416 otvaranja stranice, što znači da je današnji dan jedan od najprometnijih na ovoj stranici.