19. 7. 2010.

REZULTATI JULSKOG SUDOKU TESTA

Na sajtu indijskih zagonetača završen je julski sudoku test. Rešavanje zadataka Jana Mrozovskog ovog vikenda bilo je pravo uživanje. Evo rezultata naših:

20. Branko Ćeranić
27. Nikola Živanović
67. Jovan Novaković

Učestvovalo je 126 ljudi, a pobedio je Tomas Snajder, koji je jedini u zadatom vremenu uspeo da reši sve zadatke.

Naredno sudoku takmičenje održava se 7. i 8. avgusta. Autor zadataka biće Dejvid Milar, a instrukcije već sada možete preuzeti ovde.

3 коментара:

Kontrolor је рекао...

Bravo za majstore sudokua, ja se u ovim varijacijama "antiknight", "symmetric", "touchy" i sl. sudoku ne snalazim najbolje. Ubeđen sam da sam "between" sudoku 9x9 imao, a njihov ključ rešenja mi nije najjasniji pa ni ne znam gde sam omanuo. Mislim da je Nikola, sa par klasika umesto zadataka 6x6, mogao da ima mnogo bolji rezultat.

Nikola Živanović је рекао...

Mogao sam da nisam zaglavio na non-consecutive. Tu sam izgubio pola sata, doveo sam ga do pred kraj i onda vidim četvorku i peticu kako "plešu" zajedno. Bilo je tu još razloga slabijeg plasmana, ali ne bih sad o tome. Primeti se i da Kontrolor napreduje. Sledeći test će biti interesantan, a nadam se da ću biti puno bolji.

Анониман је рекао...

Ma kakav napredak, nazaduje se punom parom :(. Eh, gde su bile sve ove mogućnosti pre 30-35 g. :)

JN