30. 8. 2010.

SLOMLJENI DELIĆI - REZULTATI

Noćas je završen test na sajtu indijskih zagonetača. Bilo je 76 učesnika, a među njima petorica naših. Evo plsamana:

7. Nikola Živanović
14. Čedomir Milanović
20. Branko Ćeranić
37. Jovan Novaković
70. Rade Goljović

Jedanaest ljudi rešilo je sve zadatke, a najbrži je bio Hideaki Jo, sa 40 minuta bonusa. Tabelu pogledajte ovde.

Narednog vikenda na ovom sajtu biće održano još jedno takmičenje u rešavanju klasičnih zagonetki "Evergrin 2", a ovih dana očekujemo i instrukcije.

1 коментар:

Kontrolor је рекао...

Zadaci su bili veoma interesantni i čini se ne preterano teški. Zbog greške pri unosu rešenja šatora izgubio sam 15 bodova i 8-9 mesta, ali sam više nego zadovoljan, a tek kad sam video da je čuveni Snajder, zbog kiksa na najlakšem zadatku (koji je izgleda imao 2 rešenja ili ja nešto nisam ukapirao), izgubio 1. mesto, bilo mi je mnoooogo lakše :)