8. 9. 2010.

PRVENSTVO INDIJE

U nedelju se na internetu održava logičko prvenstvo Indije. Internacionalnu titulu osvojenu prošle godine neću biti u prilici da branim jer sam vrlo rado prihvatio poziv organizatora i upravo večeras prekontrolisao sve zadatke za nedelju.

Takmičenje će biti odlično, za 2 i po sata biće obilje raznovrsnih zadataka svih težinskih nivoa. Najavu pročitajte ovde.

Osim indijskog i, naravno, srpskog logičkog prvenstva, za vikend još ima i redovni italijanski sudoku test. Počinje već u četvrtak uveče i traje do subote u ponoć. Više detalja nađite ovde.

3 коментара:

Kontrolor је рекао...

To se zove elegantan način da se onemogući ponovna pobeda :(( Šteta što nećeš moći da braniš titulu, a ne sumnjam da će biti interesantno.

E, da, a šta se desilo sa onom "vodom" na evergrin 2 !??

Nikola Živanović је рекао...

Za vodu me zbunio primer pa sam prebrojao samo horizontalne molekule, a slovima dopisao da ima još 4 vertikalne, ali mi nije priznato. Po meni, posle serije vrlo dobrih bio je to jedan loš test.

Nikola Živanović је рекао...

Završen je Argio, evo rezultata naših:

13. Branko Ćeranić
14. Nikola Živanović
47. Zoran Tanasić
57. Danijel Milošević
63. Igor Ević

Ukupno 86 ljudi. Tabela je ovde:

http://www.argio-logic.net/classificacontest/classifica_contest.php?c=17