15. 10. 2010.

JOŠ 9 DANA

Do početka 19. Svetskog prvenstva u rešavanju logičkih zagonetki (WPC) ostalo je još 9 dana. Do sada se za najveću godišnju manifestaciju logičara u svetu prijavilo 120 takmičara, kapitena i gostiju iz 25 zemalja. Broj učesnika sigurno nije konačan jer na sajtu šampionata nema sastava timova Hrvatske, Slovačke i još nekih zemalja koji redovno dolaze na svetska prvenstva.

Pomalo je zabrinjavajuće što još nema nikakvih informacija ni naznaka o tome kada će se pojaviti instrukcije sa primerima zadataka i propozicijama takmičenja. Listanje bukleta je najdragocenija priprema za sve takmičare pa se nadamo da će on uskoro biti objavljen.

Ekipa Srbije na put kreće 23. oktobra. Kao što je to običaj na blogu, pre odlaska daćemo naša očekivanja i želje. Prvenstvo se održava od 24. do 29. oktobra u predgrađu Varšave, Paprotniji.

2 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Iskoristiću ovaj post za svoj komentar. Iako je ovaj blog pre svega namenjen logičarima sa kojima ja nemam ništa zajedničko, meni ovo mesto na internetu veoma prija. Za to je pre svega zaslužan domaćin bloga koji sve to vrlo umešno vodi, ali na poseban način, pun ljudskosti i otvorenosti za saradnju. Voleo bih da imam njegovu toleranciju, širinu, demokratičnost...Ima vremena da se naučim. Čak me je i "naterao" da premećem slova, iako nemam neke ambicije za anagrame. Meni ta atmosfera druženja, ili možda za neke "druženja", zaista prija. Teško mi je bilo da priznam sebi, razlog zašto ne šaljem anagrame na zvanična takmičenja je taj što me ne interesuju dovoljno (bar za sada). Jedino me istinski interesuju rebusi! Šta da radim!?
Za mnoge sate druženja na ovom blogu se zahvaljujem domaćinu, Nikoli, i želim mu mnogo sreće u zagonetaštvu i životu.

Dejan Minić

Nikola Živanović је рекао...

Počelo je postavljanje bukleta!