14. 10. 2010.

MOJI ZADACI (35)

SUDOKU 6x6
Ispunite mrežu sa šest različitih slova koja se već pojavljuju u zadatku tako da se isto slovo ne ponovi u bilo kom redu, koloni ili regionu 2x3.

Najlepša svetska teniserka Ana Ivanović nedavno je u intervjuu jednom britanskom listu otkrila da vreme do početka meča u svlačionici uglavnom ubija rešavajući sudoku.

"Za sudoku sam se zainteresovala 2006. godine kada sam bila na turniru u Pertu i videla prijatelja kako rešava slagalicu, pa sam ga upitala da li mogu i ja da pokušam. Bilo mi je vrlo zabavno i sada gde god idem kupujem jednu ili dve kolekcije slagalica. Običan sudoku mogu da rešim za 20 minuta, ali volim da se naprežem i sa onim ekstremnijim verzijama. Sedim u svlačionici, slušam muziku i rešavam sudoku. Kada mi je mozak aktivan spremnija sam za meč. Ipak, važno je da se ne opustite previše dok čekate početak meča, jer može da vam se prispava", rekla je Ana Ivanović.

2 коментара:

Раде Гољовић је рекао...

Оћеш да јој пошаљем овај линк?

Nikola Živanović је рекао...

I Ani krenulo! Mora da ju je inspirisao ovaj zadatak :)