21. 10. 2010.

RADISAVLJEVIĆ POBEDNIK "NIKOLOMKI 3"

Takmičenje "Nikolomke 3" okupilo je 16 ljubitelja enigmatike. Jedini koji je rešio sve zadatke bio je Zoran Radisavljević. Drugo mesto osvojio je Marko Obradović (nije odgonetnuo jedam pojam iz piramide), dok je treći bio Čedomir Milanović. Evo kompletnih rezultata:


Zoran Radisavljević 2010
Marko Obradović 1996
Čedomir Milanović 1880
Rade Goljović 1760
Dragan Tolomanoski 1460
Zoran Tanasić 1450
Predrag Grbić 1450
Branko Ćeranić 1370
Jovan Novaković 1304
Branislav Nikić 1300
Dejan Spasić 896
Dejan Minić 690
Zoran Jordanov 664
Staniša Nikolić 552
Danijel Milošević 400
Ivan Andonov 340

Hvala svima koji su učestvovali, makar i simbolično, i hvala na mnogim lepim rečima i čestitkama. Za nešto više od mesec dana ponovo ćete imati priliku da rešavate moje zadatke, ali u okviru drugog takmičenja - Lige rešavača 2010.

3 коментара:

Nikola Živanović је рекао...

Dragan Tolomanoski je rešenja poslao na staru adresu, sad mi je prosledio kompletnu poruku pa sam i njegova rešenja prihvatio.

Анониман је рекао...

Cestitam Zokiju na jos jednoj pobedi
Prvi put sam resavao ovakav vid zagonetki i prezadovoljan sam rezultatom. Veoma interesantni zadaci svaka cast nikola. mada mi ona "baterija" i dalje nije jasna
zorant

rimodech је рекао...

ovaj google je cudo, moramo ga vise koristiti. pazi sta prvo izbaci kad ukucas 'baterija clanak': fabrika akumulatora sombor! ne samo da ih povezuje, neg' i locira autora :)

zoki, bravo, mnogo ti lepo izgleda ovaj broj pored imena. jedino ti imas ispravan kalendar, mi smo u nekim proslim vekovima...