26. 8. 2011.

VREME KONTROLE

Mnogo dobrih logičkih zbivanja biće na kraju leta. Kako znam? Pa, za korak sam ispred svih jer sam ovih dana bio u ulozi supervizora više logičkih testova. Kao i prošle godine, prekontrolisao sam zadatke za predstojeći Zagreb Open i mogu da kažem da će biti nekoliko izvanrednih setova. Proverio sam zadatke Alberta Fabrisa za takmičenje "Interconnection" koje će za dve nedelje biti održano na njegovom sajtu PuzzleFountain. Nemojte propustiti ovo, biće sjajno! Pregledao sam i sprint test koji je za sledeći vikend na sajtu Logic Masters India spremio Bastien Vial-Jaime. To znači da ću imati više vremena za pripremu odbrane titule pobednika nemačkih sudoku kvalifikacija, osvojenu prošle godine iz Egipta. Samo da prethodno opet ne zabrljam na USPC.

Hvala svima na poverenju!

2 коментара:

Milovan Kovačević је рекао...

.
Samo nam blagovremeno daj vremenske i internet koordinate ;))


ps hvala puno !!!

Nikola Živanović је рекао...

Bio je to jedan od onih dana kada se pokvari i ritam i bioritam, kada se mnogo toga započne, a ne dovrši i kada posle svega nisi nizašta.