5. 11. 2010.

KAPITENOVI UTISCI IZ POLJSKE

Divno, ako me sećanje dobro služi, ovo je prvi put posle Minska da su svi članovi tima bili nadahnuti u pisanju svojih utisaka. Tada je bilo najbolje 8. mesto, sada je došlo najbolje 7. mesto. Ko je pomenuo reč najbolje :-).
Pošto je moj posao godinama takav da sam zadužen za kritikovanje, pametovanje i davanje zadataka, takva uloga me nije mogla izbeći ni u Savezu. Pa da krenemo redom:

Nikola je čudo! Gde ga spustiš tu zaspi. :-). Šta je taj čovek video od Poljske (osim pice, mada i nju nije gledao dugo, jer ju je utopio u tri porcije kečapa, pa su za nas ostale morali doneti kečap od 1 litra, sažaljivo nas gledajući) ne znam. Kako je ušao u kombi tako je zaspao i prespavao ceo put sem granice na kojoj smo ga održavali budnim igrajući vist. Kako smo ušli u sobu ista priča. Sutradan kad smo krenuli u obilazak Varšave čim je seo u autobus, Nikola je bio neprimetan :-). Definitvno on je odmoran dočekao takmičenje.
Sad mi je u stvari jasno zašto na 24 časa u Budimpešti, dobro radi prvih 6-7 setova a onda preostale skoro kao da prespava:-). Čovek trenira spavanje. Možda je i Jacek kriv. Čist vazduh, šumica, mir i tišina, ptice pevaju, nema prodavnica...
Doduše, moram priznati kad je šah u pitanju tu je izgleda uvek budan.
A da! Setih se uhvatio sam ga jos jednom na “spavanju”. Ubio sam ga u tabliću 3:0, doduše, kad sam ga pitao “Nikola kao da rešim ovo, kako radiš ovo”, vratio mi je sa 4:0, uz odgovor, pa ja to na oko, pustim ruku, jednostavno vidim, probam...

Bane se za razliku od Nikole veterana, uživeo u ulogu debitanta i kako smo krenuli iz Beograda, više puta je ponavljao rečenicu “U redu je ja sam kriv”!? Doduše, za neke stvari i je bio kriv, kao na primer što nas je sve neplanirano terao da vežbamo skok u dalj iz sedećeg položaja.:-) U ovoj disciplini ja sam bio pobednik. Kad Bane nežno stane na kočnicu ja uglavnom završim na Čedinim leđima. Krupan čovek uzme pa nosi. Ali moram priznati da mi je Bane delovao kao napripremljeniji za takmičenje, što je prvog dana i pokazao. Nažalost, drugog dana je pao pod uticaj jedne greške, ali takva je današnja mladež, jedna greška jedan primljen gol ili nesto slično odmah izgube moral. Nema borbe do kraja, osim na fudbalu. Šta mislite zašto ona čudna rečenica pri kraju Banetovih utisaka. Pa to je posledica nameštanja kapitena na kuk. :-), tako da je kapiten ostao na ripstolu. Da nisam podmetnuo ruku još bih bio na njemu. Doduše, vratio sam se modrom levom rukom i malim prstom širim od palca, al' to su logička takmičenja. Iako je primenio sva svoja znanja i veštine, do pobede ipak nije došao, bar ne u ovoj utakmici. Kasnije je bio sve bolji i, mogu Vam reći, Bane je baš dobar fudbaler. I da ne zaboravim, odmah posle starta mi priđe i reče “Izvini ja sam kriv”. :-). Bilo je tu još nadimaka itd.. ali nije baš sve za javnost, nešto ostaje i za ekipu.

Čeda, pa to je nas prekaljeni sastavljač teških logičkih zadataka, koji je definitivno postao zavisnik od koka kole. Upustvo za sve kapitene pun kombi koka kole da bi Čeda bio na visini zadatka. Opet je kriv Jacek. U hotelu od koka kole ni traga, čaše su od 1 dc a voda sa limunom i nekim obojenim sokovima u bokalima na “poljskom” stolu, normalno, pa nismo u Švedskoj. Nalije ti Čeda sok i dok dođe do stola u hodu isprazni tu ogromnu čašu, pa mora nazad. Tako se Čeda umarao prva dva dana, tek trećeg je rešio logički zadatak i odmah kod “poljskog” stola eksira tri soka, a četvrti sipa “za poneti”. Čeda je, inače, najbolji tamicar u Poljskoj u vistu, tu je porazio ne samo nas nego i kompletan hrvatski sastav. Čeda i Nikola su u proseku idealan tim. Koliko god Nikola spava, toliko Čeda moze da ne spava i da ne bi njega, mi bi putovali danima nazad.

Marko... uh, šta reći o Marku, nas četvrti član, neprimetan, fin, miran, skroman momak, koji je silno vreme utrošio tražeći salatu u Poljskoj. Opet je Jacek kriv!? Definitivno, u poljskoj kuhinji, bar koja je nama bila servirana, salate ima samo u tragovima, i to ako si u pravo vreme za “poljskim” stolom. Ali zato viršli na izvolte. Ja nisam pojeo toliko viršli u celom životu koliko za ovih 6 dana u Poljskoj. E Jaceku, Jaceku.
Marko je imao stalnu pozitivnu energiju, što pokazuje i njegov rezultat, a i vistu je odličan. Jedino je imao problem sa svojom poslovnom preokupacijom, poslednju noć je proveo proračunavajući verovatnoću da li će se u njegovoj sobi okupiti ceo mađarski tim (delio sobu sa Đerđom, što primeti Čeda, kad mu je lupao na vrata a ista otvorio Madaraši, “u sto je Đerđ smršao”!) kada će se razići i nažalost došao je do tačnog rezultata u oba slučaja, da okupiće se i ne neće se razići do zore. Posledica svega je da nam je Marko u povratku imitirao Nikolu spavajući sve vreme puta, a zamislite Nikola je sve vreme radio na sastavljanju novih setova za Indijce.

O kapitenu, pa sve najbolje:-). Ne, čekaj, glupo je da ja pišem o tome. Možda samo jedan detalj, sa tri nule u setovima uspeo sam popraviti svoj plasman iz Minska za 2 mesta, ući na prvu stranu takmičara, što reče Pero, ma to su smanjili font ili prored samo da ti učine:-). Ipak ostalo je 30 takmičara iza mene i ja više nego zadovoljan, obzirom da sam došao potpuno nepripremljen jer sam očekivao da neću moći da se takmičim, naravno imajući pogrešno misljenje o Jacekovim organizatorskim sposobnostima koji nas je sve “prijatno” iznenadio.
Uz taj uspeh na tabeli stukao sam i petnaestak nemačkih zadataka (nešto Nikola, nešto Marko, nešto Bane i ja ubo 2 – komada ali Čeda ništa).

Sve u svemu, zabava je bila dobra, momci neka mi ne zamere na malo šale, a sad najozbiljnije - morate mnogo više da vežbate i da vam gesla budu sledeće rečenice:

Ako misliš da ne možeš u pravu si. Ako misliš da možeš u pravu si.

Ako postavite male ciljeve, očekujte mala ostvarenja.

Postavite velike ciljeve i ostvarićete veliki uspeh.


Vera u sebe i sopstvene kvalitete je osnova svakog uspeha.


Da bismo ostvarili uspeh, najvažnije je da verujemo da možemo.


Timski rad - Pobeda je rezultat timskog rada, fokusa i istrajnosti da se ostvari zajednički cilj.


Peto mesto je bilo realnost i bez gesla. Kad budete bezrezervno primenili ove i slične poruke, dočekaće nas na balkonu skupštine.

Kapiten

2 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Šta je bre ovo? Svi pišu, i to mnogo lepo! Jeste li vi dramska trupa ili logičari? Kapitenu bi Milka Canić uši izvukla zbog ovog "za poneti".

rimodech је рекао...

kapitenu bi verovatno svi clanovi literarne sekcije izvukli usi zbog ovih komentara :). osim mozda finog, mirnog, skromnog momka. kakvi smo onda mi ostali? moracemo svi da se bacimo na fudbal...