21. 5. 2012.

KOTA NA VRHU KINE

Još jedan veliki sudoku turnir prošao je bez mene. Do Kine je i ove godine bilo nemoguće stići. Pare su bile glavni problem, a isprečilo se tu još nekoliko stvari.


Sa posebnim interesovanjem i setom pratio sam šta se događa na drugom kraju sveta. Pekinški šampion za ovu godinu je Kota Morinishi. Bravo za Kotu!

Turnir je okupio skoro sve najbolje svetske sudoku zanesenjake. Sedam od deset finalista iz Egera bilo je tamo. Jedan sam od one trojice koji nije bio na produženom vikendu u Kini.

Malo sam izmenio planove i za prioritet u ovoj godini odredio WSC u Hrvatskoj. Sudokuu je već sada sve podređeno, logičke zadatke sveo sam skoro na najmanju moguću meru. A Kina? Kina ostaje nedosanjani san za godine koje dolaze. Ako sve bude išlo kako sam zamislio, eto mene dogodine u razgledanju Velikog kineskog zida i carske palate dinastije Ming!

1 коментар:

Анониман је рекао...

Dao bog da ti se zelja ispuni dogodine. Ne zali za propushtenom prilikom.
Zelim ti sve najbolje.
petpar55