29. 10. 2008.

RAPORT IZ MINSKA

Prvi dan takmicenja na svetskom prvenstvu u Belorusiji bio je izuzetno naporan. Resavalo se 6 od ukupno 12 setova, cetiri pojedinacna i dva timska. U pola deset uvece po ovdasnjem vremenu jos nema nikakvih rezultata. Tesko da ce ih biti veceras, tek sutra ujutro.

Prvi set bio je domacinski. Svi zadaci imali su oblik WPC i bio je izuzetan. Zapravo, svi zadaci su odlicni. U drugom raznovrsnom setu bilo je 120 minuta za oko 25 zadataka. Zatim je usledilo timsko slaganje isecenih zadataka. Briljirao je Marko koji je uradio 3 od 6, jedan je slozio Ceda, Dragan i ja nista!

Popodnevna seansa pocela je “najslabijom karikom”, timskim resavanjem magicnih kvadrata. Najpre je svaki clan ekipe radio po 4 manja zadatka i potom je trcao u drugu salu gde ga je cekao zajednicki veliki zadatak. Uradio sam sva 4 za oko 25 minuta i jos toliko je preostalo za zajednicki zadatak, ali taj se nije mogao resiti ako sva cetvorica iz ekipe ne zavrse prethodne. Pet minuta pre isteka vremena pridruzio mi se Marko, ali nismo uspeli. Za utehu, nijedna ekipa nije uradila veliki magicni kvadrat.

Peti set bio je „fals“. U svakom zadatku zadate su krive cifre, koje odstupaju od redovnih za 1. Totalna konfuzija! Poslednji set bio je gigantski. Radilo se pet zadataka na povrsini 17x17 (inace je sve u znaku broja 17).

Jedini u nasoj ekipi koji je izuzetno zadovoljan ostvarenim je Marko. On je najbolje uradio peti set, a u ostalim je bio solidan, po mom misljenju vrlo dobar i za sada je sigurno drugi od nasih. Ja sam odlicno uradio prva 2 pojedinacna (u drugom 321 od 400) pa i treci, a poslednji individualni set katastrofa - 0 bodova! Nisam se snasao u gigantskim zadacima i sutra moram nadoknaditi tih stotinak bodova zaostatka. Dragan i Cedomir su solidni, niko za sada nije podbacio i kao ekipa se trenutno dobro kotiramo.

Inace, hotelska hrana je losa. Za rucak i veceru na svedskom stolu nista slatko! Bas bezveze. Za veceru osim ribe skoro da i nema gotovih jela. Jedino mogu da kazem da sam zadovoljan doruckom.

I jedan detalj za Ginisa. Zoran je kapiten dve ekipe! Osim Srbije, on se takmici u timu Ujedinjenih nacija sa tri Indijca i uspesno predvodi svoju drugu ekipu.

POSLEDNJA VEST

Upravo utrcava kapiten Zoran i saopstava prve rezultate. Posle prvog i treceg seta Srbija je sedma. Prva Nemacka, drugi SAD, treci Japan, Hrvatska je 12. Pojedinacno posle prvog seta ja peti, Marko 18. Cedomir oko 60 mesta, Dragan 79. Nije lose. Moguce je da ce kompletni rezultati prvog dana biti objavljeni kasno nocas na zvanicnom sajtu prvenstva.

5 коментара:

Анониман је рекао...

da nastavim gdje sam stao"
NAPRED NASI, NEPRED NASI,NAPRED NASI, NEPRED NASI,NAPRED NASI, NEPRED NASI,NAPRED NASI, NEPRED NASI,NAPRED NASI, NEPRED NASI,NAPRED NASI, NEPRED NASI,NAPRED NASI, NEPRED NASI,NAPRED NASI, NEPRED NASI,...!

POPLAVISE MI PALCEVI OD STISKANJA!
Pozdrav. Slavko.

Анониман је рекао...

Da se malo odmoriš od stiskanja palčeva, pripremi jedan bilten SZS-a...

I da, nepred naši!

Dr A. Vasiljević

Анониман је рекао...

copy/paste. i mene palcevi vise ne bole

Анониман је рекао...

bravo nikola, bravo marko.
a tolomanoskom i cedi smanjiti sledovanje vodke.
i dajte bre jos izvestaja,nestrpljiv sam.
pozdrav za indijanskog kapitena.
sssssssssssss.

Анониман је рекао...

NAPRED NASI, NEPRED NASI,NAPRED NASI, NEPRED NASI!

Necinbajeva Nacinbajeva Necinbajeva Nacinbajeva