6. 3. 2010.

PRVI RADISAVLJEVIĆ, DRUGI EVIĆ, TREĆI OBRADOVIĆ

Takmičenje u rešavanju anagrama ove subote okupilo je 15 učesnika iz skoro cele bivše Jugoslavije (Srbija, Hrvatska, BiH, Makedonija). Četvorica su uspeli da reše sve anagrame, ali je najmanje bodova u drugoj i trećoj fazi takmičenja izgubio Zoran Radisavljević iz Novog Sada, koji je i pobednik takmičenja. Drugo mesto osvojio je Igor Ević iz Pančeva, dok je treći bio Marko Obradović iz Beograda. Još jednom hvala svima na učešću i lepim rečima koje ste uputili za anagrame.

TABELA (u zagradi je broj oduzetih bodova zbog kasnije prijavljenih rešenja):
1. Zoran Radisavljević 141 (-8)
2. Igor Ević 121 (-28)

3. Marko Obradović 115 (-34)

4. Predrag Grbić 101 (-48)

5. Dragan Tolomanoski 97 (-26)

6. Luka Pavičić 79 (-8)

7. Čedomir Milanović 64 (-4)

8. Branislav Nikić 64 (-6)
9. Nebojša Tešić 63 (-40)

10. Rade Goljović 55 (-12)

11.
Nikola Petkovski 45 (-14)
12. Milosav Marjanović 42 (-8)
13. Zoran Jordanov 24
14. Staniša Nikolić 19 (-20)

15. Nemanja Janjić 13

8 коментара:

rimodech је рекао...

od mene lepe reci tek slede: svaka cast, odlicno pripremljeno! to sto ja ne umem da resim, to je druga prica (a jos mi i nacrtano!). ima vremena, naucicu :). al' da sastavljam... a-a, nikad!

sto se plasmana tice, nekako nisam iznenadjen izgledom tabele. rutinski do pobede... bravo, zoki!

Quizmaster је рекао...

Hvala, Čedo! Ipak, ne mislim da je moja pobeda bila baš rutinska, jer zadaci koje je smislio domaćin nisu bili uopšte naivni.

Zanimljivo je da me najviše namučio zadatak br. 3 (DONORSKE KARTICE), te sam tu izgubio četiri boda. Da sam taj anagram rešio brže, mogao sam završiti sve oko 11:15.

Sve pohvale Nikoli na lepom takmičenju, i sa uživanjem ću srkutati nagradni čaj! :)

Igor је рекао...

Zaista sjajni zadaci... I mene je najvise namucio 3. zadatak. Tek kasnije sam ukapirao da je natpis na fotografiji "zivot i posle zivota" mogao da da odgovor...:)

Раде Гољовић је рекао...

И од мене једно "алал вера!"
Стварно сам се лепо провео иако нисам имао много времена.
Тај трећи ја решим и добијем ДОНОРСКЕ ТРАКИЦЕ... Тек после пет минута сконтам какве црне тракице, па исправим.
Баш сам уживао...

Nenad Savić је рекао...

Vidim da je bilo zabavno i kvalitetno i žao mi je što sam odsustvovao:(

Luka је рекао...

Čestitke autoru i rješavačima, a posebno onim najuspješnijim.

Drago mi je što sam makar i s prekidima mogao sudjelovati u izvrsnim uratcima. Bravo nikola!

Ja DONORSKE KARTICE prve riješio, naravno nakon KLADIONICE. ZATVOR, riješio krivo, uočio krivu postavku pa ispravio.

Za 9,10, i 12 ni s vokalima A nisam imao inpiracije.

Još jednom čestitke svima.

Марко је рекао...

Честитке Зорану на убедљивој победи и Николи на интересантним задацима!

Nikola Živanović је рекао...

Tabela je pretrpela manje izmene. Rešenja koja je poslao Branislav Nikić bila su u spam porukama koje nisam otvarao i taj propust je ispravljen. Takođe, Nikoli Petkovskom je dodato 7 bodova za poslednji prijavljeni zadatak koji nisam evidentirao. Izvinjavam se na ovoj nepažnji.

Žao mi je što Nebojši Tešiću nisam mogao da prihvatim odgovor "zločina iz Srebrenice" iako mi je rekao da je samo pogrešio u prekucavanju. Ipak su dve reči bile pogrešno prijavljene i hoću da sve bude regularno i u skladu sa propozicijama.

Drugi zadatak trebalo je da vredi 7 umesto 6 bodova, tako bi maksimalan broj bodova bio 150, a ovako je ispalo 149. Da ne zaboravim još da se zahvalim Slavku Bovanu koji je danas bio odsutan, ali je našao vremena ovih dana i prihvatio ulogu kontrolnog rešavača. Našao i jednu grešku u anagramnoj priči i tako mi pomogao da svi anagrami budu ispravni.

Ljudi, šta da vam kažem, ponovićemo ovo obavezno još jednom u drugom delu godine.